poniedziałek, 17 lutego 2014

Róże,różowo, trendy w modzie...

W poście o lawendzie napisałam, że wkrótce wspomnę o kolejnych kwiatach, które uwielbiam - o różach.
RÓŻE - to chyba najpiękniejsze kwiaty spośród wszystkich. Ich różnorodność pod względem  kolorów, a także różnorodność  krzewów sprawia, że jest w czym wybierać i każdy znajdzie coś dla siebie. Najpopularniejsze to oczywiście róże ogrodowe, tzn. wielokwiatowe, rabatowe,parkowe, czy pnące. Nadają się zarówno jako kwiaty cięte do wazonu...






 jak również jako przepiękna ozdoba naszych  ogrodów...




Ostatnio przeglądałam czasopisma "modowe" i zainspirowały mnie  "kwiatowo - różowe" trendy w modzie.



Okazało się, że jednym z trendów na nadchodzący sezon wiosna-lato 2014r., jest kolor różowy...





Pojawia się nie tylko na ubraniach, ale również w gadżetach, kosmetykach...



Przejrzałam zdjęcia z pokazów mody i okazało się, że bardzo dużo jest inspiracji w kolorze różu, zarówno soczystego jak i pudrowego...




Źródło: grafika google

...a także kwiatów






źródło: grafika google





Tak bardzo spodobały mi się te trendy, że niektóre z nich zagościły już w moim domu.
Np. w  postaci aranżacji stołu... 








koloru na kwiatach...




i paznokciach...





a także jako motyw na ostatnio zakupionej bluzce






Trendem, który również będzie w modzie jest biżuteria..ale w innej postaci,  jako element ubrań i innych elementów ozdobnych, po prostu wszędzie...




 U mnie pojawiła się na ozdobnych pierścienach do serwetek...



Po obejrzeniu relacji z pokazów mody, przejrzeniu różnych czasopism będę polować jeszcze na... 



...płaszczyk w pastelowym kolorze, może różowym? 
Może zdecyduję się na uszycie u zaprzyjaźnionej krawcowej, takiego na miarę, aby był niepowtarzalny, wyjątkowy, tak jak jego kolor...
Jak tylko bedę go miała to z pewnością pochwalę się nowym nabytkiem.
A tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i do następnego poczytania.:)

Złota myśl na njbliższe dni:

" Dzięki skupieniu mamy dostęp do wewnętrznego pokoju i wewnętrznej radości.
Tu i teraz, i tak często, jak tylko chcemy"



2 komentarze:

  1. Ależ u Ciebie Kochan różowo, świetny post.
    Urzekło mnie zdjęcie białych ubrań z wzorami w róże, są fantastyczne!
    Ostatnio myślałam, żeby w pergoli puścić właśnie pnące róże, ale nie wiem czy się przyjmą i jak je w ogóle pielęgnować, nigdy nie miałam u siebie takich pnących róż...

    Ściskam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również bardzo podobają się białe ubrania z motywem róż. Jak tylko trafię coś takiego w sklepach, z pewnością nie oprę się, aby tego nie kupić! Co do róż, to miałam swego czasu róże pnące przy pergoli. Wyglądały fantastycznie, ale pracy przy nich...bardzo dużo, ciągłe przycinanie, formowanie...teraz mam zwykłe, bardzo się rozrosły, a widok nie gorszy, co widać na zdjęciach. Pozdrawiam Cię cieplutko i dzięki za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń